راهکار هایی برای خرید خاطره انگیز فرش ماشینی کاشان

خرید فرش کاشان

خرید فرش واژه ایست که ذهن تمامی ایرانیان و حتی تمامی مردم جهان  را به شهر زیبای کاشان معطوف می کند. سال های سال است که کشور ما ایران مهد فرش در دنیاست و واژه ی فرش ایرانی (پرشین کارپت) در تمام جهان شناخته شده است. کاشان نیز از دیر باز زادگاه فرش دستباف و نقشه هایی مانند فرش کاشان، فرش جوشقانی و … در ایران بوده است. اگر چه قدمت فرش دستباف کاشان به سالیان بسیار دور برمیگردد اما قدمت فرش ماشینی در کاشان نیز هنوز نسبت به بقیه ی شهرهای کشور سابقه ای طولانی دارد. حدودا صد سال پیش صنعتگران فرش در کاشان توسط اولین دستگاه های فرش ماشینی با پشم طبیعی برای سهولت در بافت فرش و کاهش قیمت فرش شروع به بافت فرش های ماشینی با کیفیت ، رنگ ثابت و قابلیت شستشو کردند و هنوز که هنوز است پس از 100 سال سابقه در بافت فرش ماشینی و تاسیس بیش از 1000 شرکت فرش ماشینی در کاشان هر روزه طرح ها و نقش های جدید فرش در کاشان تولید می شود که به نوبه خود حیرت انگیز است.

از دیر باز این شیوه آنقدر مرسوم بوده است که مردم ایران زمین برای خرید فرش جهیزیه سفری دل انگیز به شهر کاشان می کردند و علاوه بر لذت بردن از مناظر زیبا و سوغات های کاشان، فرش مورد نظر خود را با بهترین کیفیت در طراحی و قیمت خریداری می کردند. این شیوه آن قدر مرسوم بوده است که در خاطر یک زن قالی باف کاشان ، خاطره ی خرید های عروسی و خرید فرش از کاشان یک خاطره ی کاملا روشن و به یاد ماندنی است از میهمانانی که از اقصی نقاط ایران به کاشان می آمدند و مهمان چند روزه ی شهر ما بودند. من این خاطرات را زیاد شنیده ام.

امروزه به دلیل مشغله ی فراوان دیگر افراد نمی توانند برای خرید فرش بصورت مستقیم به کاشان سفر کنند و مجبور به خرید از فروشگاه های شهر خود هستند که گاهی موجب می شود خریداران فرش دچار ضرر های سنگینی مانند خرید فرش تقلبی، خرید فرش کاشان با قیمت بالا و غیره و غیره شوند. از این رو سایت قالی خونه برای جلب نظر و راحتی شما دوستان عزیز موقعیتی را بوجود آورده است که شما بتوانید جدید ترین و زیباترین فرش های کاشان را با بهترین کیفیت و بصورت مستقیم از درب کارخانه های کاشان با قیمت مناسب از خانه ی خود تهیه کنید. یکی دیگر از مزایای خرید فرش از فروشگاه قالی خونه خریدن معروف ترین برند های فرش کاشان بصورت کاملا مستقیم و اصل است که کیفیت و ماندگاری فرش شما را تضمین می کند.

 

خرید فرش کاشان بصورت اینترنتی

 

برای خرید فرش کاشان بصورت مستقیم از درب کارخانه از سایت قالی خونه کافی است که شما وارد فروشگاه ما شوید و طرح و نقش مورد نظر خود را از میان هزاران طرح جدید فرش کاشان انتخاب کنید و سپس اندازه ی فرش خود را انتخاب کرده و فرش خود را وارد سبد خرید خود کنید. سپس کافی است با پرداخت کامل وجه و تسویه آن از خرید فرش خود با قیمت روز و بهترین قیمت بازار اطمینان حاصل نمایید و یا گزینه ی پرداخت بیعانه را انتخاب کرده و خرید خود را ثبت کنید و پس از آماده شدن فرش، بقیه مبلغ را با قیمت روز فرش تسویه نمایید که به دلیل نوسانات قیمت در بازار فرش ما این گزینه را به شما پیشنهاد نمیکنیم.