دکوراسیون داخلی اتاق کودک

اتاق کودک، همیشه یکی از پر انرژی ترین نقاط خانه ماست. اتاقی که پر از حس تازگی و جریان تولد است. ما با حضور در اتاق کودکمان به دوران گذشته ی خود سفر می کنیم. با بازی با او دوباره جوان می شویم و با تماشای خوابیدن و بیدار شدن، جست و خیز و خندیدن او از زیباترین حس جهان لبریز می شویم، حس زیبای پدر و یا مادر بودن. یکی از مهمترین عوامل در زیبایی اتاق کودک انتخاب یک رنگ شاد برای تم اتاق است. هیچ کس اهمیت بالای رنگ های شاد در زیبایی محیط اتاق کودک را انکار نمی کند و همه می کوشند بر طبق سلیقه و جنسیت کودک خود یک رنگ شاد را برای دکوراسیون اتاق کودک برگزینند. این اولین و مهمترین قدم در انتخاب دیگر اجزای دکوراسیون اتاق کودک خواهد بود.

 

خرید فرش قیمت فرش1 اتاق کودک

پس از انتخاب یک رنگ به عنوان تم اتاق، ما به سراغ تهیه ی مهمترین بخش دکوراسیون اتاق کودک یعنی انتخاب فرش اتاق می کنیم. ما باید در انتخاب فرش اتاق کودک خود بسیار دقت کنیم زیرا که انتخاب یک فرش بسیار نرم و لطیف و بدون حساسیت و پرز دهی باید در اولویت اول انتخاب ما قرار بگیرد.

اتاق کودک فرش

ما به عنوان متخصص فرش به شما پیشنهاد می کنیم تا برای خرید فرش کودک به عواملی چون پرز ندادن جنس فرش دقت کنید. فرش های کودک بیشتر از جنس پلی استر هیت ست شده هستند که دارای جلوه ی رنگ زیبایی و جذابیت بالایی برای کودکان اند. یکی از مهمترین خاصیت های جنس پلی استر عدم پرزدهی و ضد حساسیت بودن این فرش هاست. این فرش ها در اندازه های 6 متر، 4 متر و پایین تر بافت می شوند.

یکی از دلایلی که این فرش ها با جنس پلی استر بافت می شوند این مسئله است که جنس پلی استر نمای رنگی بسیار زیبایی به طرح های فرش کودک و فرش عروسکی می دهد و باعث می شود این فرش ها دارای رنگ های زنده ای باشند.

جدیدترین-تزیین-دیوار-اتاق-کودک دکوراسیون